Διατροφη χωρις γλουτενη

Συμβουλές και προϊόντα στην Κύπρο

Συμβουλές

Αγαπητοί μου,

εδώ θα προσπαθήσουμε να δώσουμε μερικές συμβουλές για να ελαχιστοποιήσουμε την πιθανότητα επιμόλυνσης με γλουτένη.

–  Καλά πλυμμένα μαγειρικά σκεύη.

– Αν έχουμε 2 κασαρόλες με μακαρόνια που ψήνονται ( το ένα με γλουτένη και άλλο χωρίς), τότε πιθανόν να πάνε πιτσιλλιές από το ένα στο άλλο.

– Στις σχάρες όπου ψήνονται κρέατα, δεν πρέπει να ψήνονται ψωμιά ή πίττες, χαμ, κρέατα αλευρωμένα ή καπηρωμένα

– Όπου τηγανίζονται πατάτες ΔΕΝ πρέπει να τηγανίζονται τρόφιμα που έχουν καπήρα ή ψωμί.

– Το αλεύρι μένει στην ατμόσφαιρα μέχρι και 24 ώρες.

Χωρίς γλουτένη σε άλλες γλώσσες

ή μπορείτε να το βρείτε ως  «suitable for coeliacs» ,  » No gluten ingredients»

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Follow

Ενημερωθείτε για κάθε νέα δημοσίευση στο email σας.